Vodáctví se v naší zemi těší obrovské popularitě. Zasloužil se o to zejména socialismus, kdy byla plavba po řekách úžasnou relaxací, a lidé mnohdy nelitovali, že nemají přístup do západoevropských zemí včetně francouzské Riviéry. Byla to natolik rozšířená činnost, že si svou tradici přenesla až do současnosti. Vodáci měli již před desítkami let k dispozici kvalitní laminátové kánoe a někteří výrobci ve stavbě lodí pokračují dodnes. Přidávají se k nim další, co již do výrobního programu zařadili i plastové (polyetylenové) kánoe, zhotovené technologií tzv. rotačního natavování, a tak se popularita splouvání řek ještě více šíří na veřejnost.
Velice důležitá je ovšem reklama. Dát lidem na vědomí, že se právě zde vyrábí lodě na zakázku či do přímého prodeje v obchodní síti. Ono je totiž sice krásné, že zhlédnete film „Svatební cesta do Jiljí“ anebo si přečtete knihu od Zdeňka Šmída „Proč bychom se netopili aneb vodácký průvodce pro Ofélii“, a zatoužíte užít si podobnou zábavu, jenže dokud nemáte vlastní loď, a jste závislí pouze na půjčovnách, což je spíše provizorium, nebude to ono. Mít vlastní loď a vydat se na jakoukoli řeku chcete, a kdykoli chcete, je něco úplně jiného.
Aby mohli výrobci lodí prosperovat, měli by o své činnosti dát vědět na Internet skrze webové stránky, případně e-shop, v němž si lze objednat loď buď ze sériové výroby, nebo upravenou na zakázku. K tomu ale bude zapotřebí vyřešit analýzu SEO, což je velmi důležitý prvek pro komunikaci s webovými vyhledávači.
Analýzou klíčových slov byste měli pověřit profesionály, kteří si umí poradit a zvládnou to nejdůležitější, a sice aby vás vyhledávače posouvaly vpřed mezi vaše konkurenty. V praxi to funguje tak, že si lidé vyhledají určité výrobky a služby, a vyberou si zpravidla zdroj umístěný někde vpředu, mezi pěti až deseti odkazy na první stránce. Kdo naopak SEO podcení, může se propadnout až na konec seznamu, a tam vás téměř nikdo hledat nebude.